İkinci evliliğim harem oldu

Sekse düşkün biriyim. İlk evliliğimde o yüzden bitti. doktorum hemde göğüs hastalıkları uzmanıyım. İkinci evliliğimi Sedayla yaptım. Benim yaşım 33 onunki 30. Onunda ikinci evliliğiydi. Hemşireydi. Yaz tatili için plan yapıyorduk. Ablası sevda ile yeğeni edanin da gelmesini istiyordu önce tartıştık sınırsız seks istiyordum sonra kabul ettim ama şarttım bana karışmayacak her yerde işimi görecektim kabul etti. Baldızla Eda bize geldiler konuşup planlayıp yola çıktık yazlık kiraladık.iki haftalığına. Eşim kızıl, baldız sarışın, edada sarışındi. Yazlığa yerleştik. Her yerde sedayla sevişiyordum çekinmiyordum. Baldız da bazen laf atardı. Bende karıyı rahat rahat beceririm diye plan yaparken sizde geldiniz yapacak birşey yok dedim Baldız rahatsız olduysan gidelim dedi rahatsız olmak değil karımla ilişkime karışma dedim karışmam al tepe tepe kullan dedi. Baldizla edayi görüp karıma daha hırçın kayıyordum. Deniz kenarına gittik bunlarda turistler gibi üstsüz yüzmek istedi. Utanılacak sıkılacak bir şey yok eğlenmeye geldik keyfinize bakın dedim eşime. Üçü üstsüz yüzüp güneşleniyordu. Şakalaşıp oynaşıyorduk. Eve geçtik. Duş alırken eşime ablanla edaya söyle tatile geldik çekinmesinler havuz kenarında da üstsüz takılabilirler dedim. Söylerim dedi. Üçü resmen sadece bikini altiyla geziyordu evde. Akşam yemeği yiyip içmeye başladık. Şarabı baldızın göğüs çatalına döktüm. Güzel oldu ar namus memlekette kaldı güzel eğleniyoruz dedim. Eşim aynen ne öyle soğuk hayat yaşıyormuşuz dedi. Baldızda enişte sen bize bak biz hep böyle oluruz dedi. O zaman bundan sonra tatillerde birlikteyiz dedim. Eşim bence memlekete dönünce büyük eve taşınalim orada da arsız takılalım dedi. Olur dedim. O gece tüm sınırları yok saydık. Sabah kahvaltıdan sonra eşime jakuzi keyfi yapalım dedim olur dedi çırılçıplak soyunduk girdik baldız geldi davet ettik ama tek şart var çırılçıplak olacaksın dedim. Şortunu indirdi sadece bu var zaten dedi elinden tutup aldım yanıma. Sonra eda geldi oda gelmek istedi yer yoktu.bende üçümüzün üstüne uzanır dedim kabul ettiler sonra oda geldi konuşup eğlendik sonra çırılçıplak havuza girdik. Baldıza havuzda sarıldım iyiki geldiniz dedim oda bana sarıldı iyiki dedi. Eşim aramıza girdi ne oluyoruz dedi. Eşime birşey yok dostane sohbet ediyoruz dedim dikkat et aletin yanlış yere girmesin dedi güldü. Baldız girse ne olacak çırılçıplak kocana teslim ettin zaten dedi kahkaha attı. Edada aynen teyze hani arsız namussuz olacaktık dedi güldü. Eşimde aradan çıktı gülerek unutmuşum namussuz olduğunuzu dedi. Baldizla edaya sizinle daha çok namussuzluk yaparız dedim güldüm. Sonra havuzdan çıkıp birşeyler yedik eda yukarı çıkıyordu peşinden gittim yatak odasına tutup koydum yatağa uzandırıp dudaklarına yapıştım önce şaşırdı sonra itti. Ne yapıyorsun dedi. Yavrum namussuzluk dedim dudaklarına yapıştım tekrardan o yine itti bu kadar ileri gitmek yok dedi var dedim dudaklarına yapıştım çırpınıyordu eşim geldi. Zorla güzellik olmaz bırak kızı dedi eşimin kolundan tutup altıma aldım eda kaçıp gitti eşimi becerdim aşağı indik eda benden çekiniyordu baldız sordu ben anlattım. Baldız kahkaha attı hem çırılçıplak soyun hem kucağına uzan hemde havuzda namussuzluk yapacağız de hemde adam sıkıştırdı diye utan dedi. Eşim de Aynen sen kaşındın dedi böyle düşünmemiştim dedi. Artık kaçarın yok dedim. Konuşup sohbet ettik sonra baldızı kucaklayıp yatak odasına götürdüm yatağa bıraktım sevişmeye başladık sonra sertleşen yarrağımı amina yerleştirdim git gel yapıp sikmeye başladım oda çığlık atıyor çırpınıyordu sonra çıkarıp üstüne boşaldım. Aşağı inip edayi kucaklayıp diğer yatak odasına götürdüm seslenip baldızı çağırdım yarrağımı ağzına verdim yaladı sertleştirdi. Sonra edanin amina yerleştirdim git gel yapmaya başladım eda daha çok çığlık atıyor küfür ediyordu boşalana kadar siktim sonra da çıkarıp üstüne boşaldım. Seni siken iyi sikmemis dedim. Gidip yatak odamda uyudum sabah Eşime harem kurdum resmen dedim biraz öyle oldu dedi. Edayla baldıza her türlü fantaziye hazır olun dedim. Baldız artık yaşayıp göreceğiz dedi.