Ormanda Bulduğumuz İki Bakire Kızı Bozdum

Bir gün günlerden cumartesi yayla yolunda motorsikletimle giderken yolda motor ısınınca durmak zorunda kaldım. Yayla yolunu bilir misiniz bilmem ama hep ormanlık ve ıssız yerler olur. ben de ilerde bir araba görünce motorda ısınmışken durdum. benden sonra gelen diğer arkadaşım da durdu hayırdır bu ne iş dedi. motor ısındı bekleyelim bir sigara içelim yola çıkarız dedim. sonra ilerde duran arabanın yanına gidelim de ateş alalım diye arkadaşla birlikte yürüdük. arabanın yanında kimse yoktu. bu ne iş lan dedim arkadaşa bu iş ince iş dedi . adamın biri malı götürüyor gardaş dedi. neyse uzatmayalım ormana doğru daldık beraber. bir de ne görelim adam sandığımız arabanın sahibi 17-18 yaşlarında bir genç çocuk. yanında da iki tane fıstık ki ne fıstık. oturmuşlar yarı çıplak bira içiyorlar. çocuğu bitirmişler ama vaziyetinden belli. biz yaklaşınca kızlar ürktü ama çocuk ta kalkacak hal kalmamış belli. hayırdır gençler bu ne hal dedik hiç dediler. nasıl hiç lan bu dediğimde çocuk korkarak abi bira için diye bira teklif etti. okey kabul biraları içip birde sigara yaktık yanlarına oturduk. çocuk belli zengin piçi. para da çok mal da çok. çocuğu kenara çekip az ilerde ayak üstü kim bu kızlar bu ne iş diye sordum. çocuk hiç çekinmeden abi bunlar yarrak hastası iki kaşar dedi. E bunlar bozuk mu lan dedim herhalde abi ya ayıp ettin dedi. peki bize de düşer mi lan dedim düşmez mi abi ya dedi. sen yeter ki iste dedi. ben iştahlandım öyle deyince. yanlarına gidip sanki önceden çok iyi tanıyormuş gibi nalan ve serap isimli iki kıza da seslendim. kızlar siz herhalde doymamışa benziyorsunuz dedim. ikiside sırıtıp gülerek ya öylemi görüküyoruz dediler. hemen nalana ben serapada arkadaş yanaştı. biraz okşama falan derken ben nalanı alıp biraz daha ileriye doğru götürdüm. ötekilerin yanından uzaklaşınca benim yarrağı çıkarıp eline verdim. oynamaya başladı bu ne ya böyle dedi. hayırdır korktun mu dediğimde ben hiç bu kadar büyük görmedim de dedi. iştahım açıldı dedi. al o zaman ağzına da işimize bakalım dedim. verdim ağzına bir emiyor bir emiyordu ki aklınız durur. manyak bu kız dedim kendi kendime. sonra yere yatırdım bunu üstündekileri bir çırpıda çıkardım. müthiş bir göğüsleri vardı. dehşet gözüküyordu. ellerimle bir sıktım sanki kaya parçası hiç kimse yememiş gibi. bir güzel yalayıp nalanı tahrik ettim. alt tarafa el attım sesini çıkarmadı. tamam bu nakavt dedim kendi kendime. kilodunu çıkardım amı bembeyaz ve pas parlaktı. bu ne ya dedim insan sikmeye kıyamaz ki bu amı yala yala biter mi bu am dedim. hiç ses çıkarmadan inlemeye başladı dayanacak gücüm kalmamıştı artık. yavaş yavaş içine girmek istedim başını içeri sokar sokmaz ne yapıyorsun sen ben bakireyim dedi. hadi kız sende ne bakiresi ayak yapma bana dedim . yemin etti ama ben inanmadım. bakire kızın bu ormanda ne işi var dedim. gerçek bakireyim dedi. götten sik sikeceksen bakireyim diye tutturdu. gel de inan hadi. inanmadım devam oğlum dedim kendi kendime yaladım yıkadım derken bir güzel şevke getirdim sesi soluğu hiç çıkmaz oldu. fırsat bu fırsat bir soktum ki ne sokayım gerçekten kız bakire imiş vay anasını sikim şansımın kızı bozduk durduk yere dedim madem bu iş oldu sik sikebildiğin kadar. bir güzel siktikten sonra arkanı dön kız dedim hiç seslenmeden döndü arkasını. bir de göte dayadım yarrağımı baktım ki rahatlamış bir vaziyette zevk ala ala ileri geri götünü itiyor bir güzel içine boşalmamı sağladı ve ayağa kalktı. hadi gidelim geç olmadan dedi. ötekilerin yanına gittik ki bizim arkadaş serabı domaltmış ağaca yaslamış ama ver ha ver iteliyor. o ne lan yetmedi mi dedim. toparlandılar. sonra arabanın yanına gidelim dedik ama bizim zengin piçi kaçmış kızları bırakıp. hadi al başına belayı. orada bırakılır mı kızlar. ne olacak kızlar bizle yaylaya gidersiniz biz sizi dolmuşla göndeririz dedik olur dediler. yaylada da bizde kalabalık çoktu bize gitsek olmaz dedim arkadaşa sizin ev müsaitse bu gün kalalım yarın gönderelim kızları dedim arkadaş olur dedi. zaten abim de yola gitti bu gün kimse yok deyince bize bir sikiş yolu daha çıkmış oldu. attık motorun arkasına kızları ikimizde bastık gaza 45 dakika sonra yayladaydık. yaylaya varınca hava kararır gibi oldu. acıkmıştıkta cebimizde 60 ytl para var başka yok. dedim arkadaşa bir şeyler yiyelim de sonra eve gidelim hem hava dahada kararır komşular falan görmez tamam dedi. oturduk bir cafe ye döner hamburger falan derken bir saat geçti. hava iyice karardı. giderken de 8 tane bira aldık. komşulara çaktırmadan eve geçtik. karnımız tokdu zaten hemen biraları açıp dolaptan da bir şeyler getirdim ve oturduk. sohbet falan derken konuyu yine sikişe getirdik. banyo imkanı da vardı. kızlara banyo yapabilirsiniz dedim. tamam dediler. içkileri içip kızlarla sikişe başlayacaktık. arkadaş benim gibi kızı bozmamış o da bakireyim demiş bizim salak ellememiş. ama kız yanıyor belli. nalan seraba ben tadına baktım çok güzel oluyor deyince baktım serap bana ışık yakmaya başladı. arkadaşa dedim ki sen bunu götten mi siktin evet dedi. neden ama vurmadın deyince bakireymiş dedi. o zaman al sen nalanı sik amdan bunu bana bırak ta ona dünya kaç bucak göstereyim dedim al sesin olsun dedi. yanaşıp elinden tuttum serabı aldım öbür odaya gel kız dedim koşa koşa geldi. kapıyı kitledim bir güzel soydum bunu. heyecanlanmış gibiydi. hayırdır dedim hiç dedi ama anladım bu ben den daha hevesli gibiydi sanki. yarrağımı verdim eline hemen ağzına alıp yalamaya başladı. bir güzel somurdu adeta beni bitirmeye mi niyetlisin kız dedim yok sen bana lazım sın dedi.hadi bakalım göster marifetlerini dedim açtı amını sen göster de görelim benim marifetim bu dedi. aman yavrum bu ne dedim kücücük ve bembeyaz bir am. nalanınki ammı bunun yanında a boooooo dedim kendi kendime. yanaşıp yalamaya başladım ki serap inlemeye başladı çığlıklar atmaya başlayınca yavaş kızım komşular duymasın diye ağzına atletimi verdim.yalamaya devam ettikten sonra sikmem için adeta bekliyordu sanki. sonra yarrağımı bir güzel yavaş yavaş soktum amına tatlı talı inliyordu adete. o ne bu da bakireymiş malesef. bir güzel bunu da siktikten sonra odadan çıktık ikimizde serap arkadaşına gülümseyerek çok güzelmiş gerçekten dedi. vay anasını dedim kendi kendime. girin kızlar banyo yapın bir güzel dedim. tama dediler. iki si de aynı anda banyoya girdiler. ben arkadaşa nasıl mal iyimiydi dedim abi bu neya harika mal var bunlarda dedi. konuşurken ben mutfaga gidip içecek bişeler getireyim diye mutfaga doğru gittim. banyonu kapısı aralıklı bir şekilde ikiside çırıl çıplak gözüküyordu. iştahlandım yine banyonun kapısında durdum seyretmeye başladım bu ikisini. baktım birbirlerini okşuyorlardı. içeri hiç tereddüt etmeden girdim hayırdır kızlar doymadınız galiba dedim gülüştüler. zaten ben de sadece şortluydum. içeri girince şortumuda çıkardım ikiside aynı anda yarrağıma yapıştılar. yarışıyorlardı sanki. cennete düşmüş gibiydim adeta. bir onu sikiyor bir ötekini sikiyordum. nalanın amına yarrağımı sokup serabında amını yalıyordum. derken serap ayaga kalktı ve önümde domaldı hadi dedi. nalanın amından çıkıp bu sefer serabın götüne girmiştim bir güzel serabı götten siktim. ve ağzına attırdım. nalan bu yaptığımdan hoşlandı galiba o da domaldı. dayanacak hiç gücüm kalmadı ama ne yapalım başa gelen çelir misali bu sefer de nalanı götten sikmek zorunda kaldım . birde onu göttem sikince iyi ce tükenmiş döl bile azalmıştı. onunda ağzına boşalmamı istedi bende ağzına boşaldım.bir güzel yıkanıp çıkmıştık. saat çok geç olmuş bizim arkadaş uyumuştu. kızlar senin bu arkadaşda iş yok dedile
r. boş verin onu siz dedim. sabaha kadar ikisinide çırıl çıplak koynuma alıp birini sagıma birini soluma yatırmıştım. öyle uymuşuz. sabah kalktık ki saat 11 falan olmuş bizim arkadaş kahvaltılık almaya gitmiş gelmiş çayı koymuş herşey hazır. kahvaltı yapıp kızları da alıp çıktık dışarı. dolmuşların kalktığı yere götürdük. kızlara ne zaman isterseniz buluşur sikişiriz dedim. yok derlermi. her gün aramaya başladılar. bir gün durup bir gün ikisinide sikiyorum şimdi. yanıma yoldaş başka birini buldum. o arkadaşı da yaşatayım dedim. şimdi paso sikiyorum nalan la serabı…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir